Обухівська служба зайнятості шукає консультантів в урядовий Call-центр
Під час заходу фахівці поінформували присутніх про специфіку роботи, умови та рівень оплати праці, графік роботи, соціальні гарантії, можливість проходження навчання.
Повідомляє прес-служба Обухівської філії Київського обласного центру зайнятості у фейсбук.
У зв’язку зі збільшенням кількості звернень українців на урядову «гарячу лінію» виникла потреба у розширенні штату та набору консультантів Call-центру, – йдеться в повідомленні.
Під час зустрічі шукачам роботи, зацікавленим у працевлаштуванні, запропонували пройти стажування безпосередньо на робочому місці.
Зазначається, що в обов’язки консультантів Call-центру входить опрацювання вхідних дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію», консультування заявників та реєстрація звернень громадян. Працювати можна як в офісі, так і вдома дистанційно, що досить зручно в даний час.
Основними вимогами до працівників є:
- вища освіта,
- вільне володіння українською мовою,
- комунікабельність,
- стресостійкість,
- вміння працювати з великими об’ємами інформації.
Сподіваємось, що саме наші клієнти, які сьогодні шукають роботу, завтра стануть частиною великої і дружньої команди, – додали в обухівській службі зайнятості.
- Родини бійців обухівського тербату навчали створювати власний бізнес
- Майбутніх підприємців Обухова навчали складати бізнес-план
- Працевлаштування та підтримка родин: служба зайнятості допомагатиме обухівському тербату
- Медсестри Кагарличчини безкоштовно підвищили кваліфікацію з ваучером на навчання
- Обухівська служба зайнятості проводить виїзді прийоми: кажуть, дуже зручно