“Під солом’яним дахом спинився час, в хаті край Богуслава накрило нас…”
Попри те, що її історична та естетична платформа лежать в площині доіндустріального, домодерного суспільства ця версія Богуслава значно раціональніша і науковіша ніж частина конкуруючих “нью-йджерських міфів” на кшталт “центра всіх центрів Тотохи”, “богуславського дольмена” і тд шизоісторії.
З ОЧЕВИДНОГО: повна рукавичка ніштяків, котрі пропонує фестиваль:
1. музика
2. одяг
3. їжа
4. етнічні групи і тд.
Загалом я переконаний у тому, що фестиваль як явище здатен самотужки підняти і переформатувати впізнаваність території; підчистити і підписати її культурний код; позбавити старих, осоружних фреймворків, образливих або неприємних”.
Відтак, станом на сьогодні богуславські фестивалі це не лише благодійні заходи, катарсичні практики, брендингові опції і тд.
Це ще і зразки, котрі можна і треба вивчати сусідам. Якщо вони з різних причин не спромоглися до розробки і впровадження своїх.
Зрештою, у нас є свій прототип сьогоднішнього фестивалю – Обухівський ярмарок, місце котрого ще за рад. часів окуповане мертвим простором адміністративних будівель.
Notice: Undefined variable: readAlsoLabel in /home/socport/obukhiv.info/www/site/templates/blocks/BlockTypeRelated/rss.php on line 3
- Знайти, викопати і переховати (ні, це не про діда і горілку)
- Степ повертається: Обухівщина і Поросся приречені на субтропіки чи ні
- Як картографувати міфологію Східного (Обухівського) Поросся
- Міфодизайн міст Обухівського району: що з ним не так
- Германівка у Руліковського: Острозькі, реколонізація Поросся і Глеваки
Джерело: https://obukhiv.info/news/pid-solomyanim-dakhom-spinivsya-chas-v-khati-krai-boguslava-nakrilo-nas/