Школи вимагають компенсації за вплив соцмереж на освіту та психічне здоров’я учнів

Школи вимагають компенсації за вплив соцмереж на освіту та психічне здоров'я учнів

Джерело: phys.org

Основні факти:

  • Шкільні ради стверджують, що платформи соціальних медіа навмисно розроблені для викликання залежності, через що учні схильні до булінгу, тривожності та депресії. Майже 95% шкіл Онтаріо потребують більше ресурсів для підтримки психічного здоров’я учнів.
  • Подібні судові позови з’являються і в США, де понад 200 шкільних округів звернулися до суду, стверджуючи, що залежність від соцмереж створює найсерйознішу кризу психічного здоров’я в історії країни.
  • Незважаючи на те, що Онтаріо нещодавно представило законопроєкт 194 для регулювання обробки цифрової інформації дітей, експерти вважають його недостатнім для розв’язання проблеми.

Що підживлює проблему: Позови шкільних рад зосереджені на практиках компаній, що експлуатують персональні дані користувачів. Соціальні медіа заохочують користувачів, особливо дітей та підлітків, до тривалої взаємодії на платформах, що збільшує їхню залежність і сприяє виникненню проблем зі сприйняттям свого тіла та самооцінкою. Поточні закони про конфіденційність не відповідають сучасним викликам, пов’язаним з обробкою особистих даних. У Канаді, на відміну від законів ЄС, запропоновані зміни недостатньо враховують груповий і суспільний рівень шкоди від використання даних.

Наслідки для суспільства: Шкільні ради звертають увагу на те, що зловживання персональними даними підлітків впливає не лише на окремих користувачів, а й на всю систему освіти. Судові процеси можуть стати першим кроком до глибшого усвідомлення проблеми суспільного масштабу та підштовхнути законодавців до перегляду підходів до регулювання збору й обробки даних.

Notice: Undefined variable: readAlsoLabel in /home/socport/obukhiv.info/www/site/templates/blocks/BlockTypeRelated/rss.php on line 3

Джерело: https://obukhiv.info/news/shkoli-vimagaiut-kompensatcii-za-vpliv-sotcmerezh-na-osvitu-ta-psikhichne-zdorovya-uchniv/