Синергія місця та ідеї як метод брендування території

Синергія місця та ідеї як метод брендування території

НЕАКТУАЛІЗОВАНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОЇ ГРОМАДИ
На лінії Трипілля – Халеп’я – Витачів – Стайки купа всього цікавого. Історії, археології, геології і тд і тп. Це територія, котру можна різати на екскурсії наче торт «Наполеон», головне гарно змазати коржі маршрутів текстами розповідей.
Тому не дуже зрозуміло чому кілька кілометрів берегової лінії правого високого берега Дніпра приваблюють любителів селфитися лише в одному місці – у Витачеві. На терасі, котру у народі називають «горою», у невігласів – «курганом». Хто «Могилою», а хто – «Княжим Шпилем».
В даному випадку зауважу, що геологія, археологія, історія, етимологія цього місця так і не взлетіли. 99% приїзджих не цікавить нічого з вище переліченого. До появи пекарні «Витач» лише 3 ознаки виділяли це місце і брендували, робили Витачів впізнаваним:

  • Млин
  • Каплиця
  • Вид на Дніпро.

Академік Рибаков, залишки городищ, броди через Дніпро, «контактна зона» з Лівобережжям, зняті у Витачеві фільми були менш цікаві, ніж можливість сфотатися на кручі, а жаль. Туристичний потенціал в Української громади в рази вищий ніж в Обухівській, котра позбавлена Дніпра. Але, з різних причин як і наша АБСОЛЮТНО неактуалізований. До слова – мені у Витачеві значно більше подобається Красуха. Шапка-кладовище на ній.
***
РЕЗОНАНС ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРИКЛАДЕНОЇ ДІЇ
Менше з тим, як було зауважено вище, Каплиця + цілком задовільняли всіх, кому на вихідних було нудно у Києві. Допоки на горі не побудували пекарню «Витач», котра не просто доповнила млин, каплицю і Дніпро, але і ЗРЕЗОНУВАЛА їх.
Повторюся, станом на сьогодні це єдиний відомий мені приклад того, як вже існуюче місце було доповнене і підсилене. Коли на березі Дніпра з’явився не черговий паркан дядіної дачі і не МАФи місцевої дрібної буржуазії. А бізнес, котрий поєднує ознаки креативного, рекреаційного простору і кулінарного продукту.
Додайте до цього, перефразовуючи Семесюка – роботу з цінностями і смислами (воркшопи, спрямовані на відродження традиційної культури) і волонтерство на ЗСУ і ви отримаєте багатоукладний КЛАСТЕР, подібних котрому в нашому мікро-регіоні не спостерігається.
Ну і наостанок. Що спонукало мене на цей невеликий нарис?
***
МІЙ ВИТАЧІВСЬКИЙ ТРИГЕР
Ним стала піченька на фото – приклад того, як можна «вирощувати територію», її образ від закваски до шлунку.
Що ми бачимо? Не знаю як ви, я бачу:
1. КАПЛИЦЮ – символ місця, його магістральну легенду.
2. СОНЦЕ, котре сходить ЗА Дніпром, на Лівобережжі.
3. ТЕРАСИ гори чи ВОДИ Дніпра (я не зрозумів).
Просто, впізнавано, смачно. Як і годиться місцевому мікро-бренду, котрий все більше стає головним маркером Витачева. Досвідом, котрий варто вивчати.

Notice: Undefined variable: readAlsoLabel in /home/socport/obukhiv.info/www/site/templates/blocks/BlockTypeRelated/rss.php on line 3

Джерело: https://obukhiv.info/news/sinergiya-mistcya-ta-idei-yak-metod-brenduvannya-teritorii-na-prikladi-pekarni-vitach/