До Київської туристичної айдентики потрапило Трипілля

До Київської туристичної айдентики потрапило Трипілля

Київщина – регіон з багатою історико-культурною спадщиною. Дизайнери ставили задачу – зобразити туристичне різноманіття регіону та зберегти історичну асоціативну спадщину. Один з обухівських символів на ній – Трипілля.

Про це повідомляють Хроніки Обухова з посиланням на telegraf.design.

За основу обрали мінімалізм, що відображається в архітектурі та атмосфері області, йдеться у повідомленні.

У логотипі поєднали декілька символів –

  • шестипроменеву зорю,
  • Трипілля,
  • млин
  • та астеріск (книжкову виноску).

Саме зірка виконує функцію уточнення та пояснення у творах, розкриття та чіткості у розумінні.

Ми хотіли показати область з точки зору історії цієї території. Тут проживали різні люди з різними культурами, кожна з яких закарбувалась у символах на знайдених артефактах, так і утворилась айдентика, – розповідають в студії.

Довідково:

  • Мінімалізм та влучність стали також основоположниками для гасла області. В його основі – універсальний конструктор, який підтверджує, що Київщина є «точкою відліку» для різних туристичних напрямків.
  • Гасло має унікальний меседж, пов’язаний із туристичним та історичним потенціалом Київщини, комунікує певний емоційний настрій, відповідно до загальної ідеї, рекламує унікальні туристичні продукти Київщини та показує багатогранність київського регіону.
  • Також для айдентики використовували фірмовий шрифт Kyiv Region Type, розроблений спільно з дизайнером Дмитром Растворцем.

Джерело: https://obukhiv.info/news/do-kiivskoi-turistichnoi-aidentiki-potrapilo-tripillya/