Чому Фаріон і “фаріонщина” це діагноз. Тезово
Потім передумалося, оскільки питання риторичне.
По суті:
- Фаріон це не людина і навіть не позиція. Це діагноз, в основі котрого лежать посткомсомольські травми покоління. Ти можеш вийти з партії – вона з тебе ні.
- Власне, якщо тебе зі школи вчать професійно ненавидіти різноманітних “ворогів народу”, на виході це твоя магістральна компетенція довжиною в життя. До 1991 одні, після – інші. Але, підхід той самий. Просто вороги міняються.
- Фаріон це не позиція – це зріз архаїчного, хлопоманського суспільства 19 ст, позбавленого такої опції як політична інклюзивність. Нерефлексивного, примітивного, мізантропічного.
- Саме тому для цієї публіки притаманна шизофренія у вигдяді “трипільці це українці, а росмов. азовці – ні”. І замість зшивати громаду вони ріжуть вже наявні стьожки суспільного консенсусу.
- Саме тому ця публіка з огляду на власну перманентну невротичність переконана, що має право когось кенселити і що гірше – наділяти чи позбавляти ідентичності.
- Для Обухова ця ситуація не нова, тут теж є персонажі, для котрих ні кварталу без скандалу, а позбавляти когось права бути українцем, обухівцем і тд – елемент власної хейт-норми. Місцями – “пятирічка”.
- Висновок: Фаріон це псевдоаристократична шиза, носії котрої, безумовно, шкідливі для Українського проекту, оскільки косплеять ексклюзивні патерни з далекого минулого. В той час як політична ідентичність давно не тотожна культурній чи навіть расовій.
***
Колись мій знайомий спитав чи може бути українофобія українською мовою? Може. Ця малахольна і її адепти тому приклад.
- Обухів, автостанція, коні, 80-ті, графіка
- З Кіровоградщини на Обухівщину: неолітична історія однієї трипільської пристрасті
- Навіть дистильована фаріонщина це зло
- Стусова гора в Обухові як як приклад динамічності і текучості місцевих топонімів
- В Обухові дослідники намагаються локалізувати вулицю зі старої світлини: версії розходяться
Джерело: https://obukhiv.info/news/chomu-farion-i-farionshchina-tce-diagnoz-tezovo/