До Київської туристичної айдентики потрапило Трипілля
Київщина – регіон з багатою історико-культурною спадщиною. Дизайнери ставили задачу – зобразити туристичне різноманіття регіону та зберегти історичну асоціативну спадщину. Один з обухівських символів на ній – Трипілля.
Про це повідомляють Хроніки Обухова з посиланням на telegraf.design.
За основу обрали мінімалізм, що відображається в архітектурі та атмосфері області, йдеться у повідомленні.
У логотипі поєднали декілька символів –
- шестипроменеву зорю,
- Трипілля,
- млин
- та астеріск (книжкову виноску).
Саме зірка виконує функцію уточнення та пояснення у творах, розкриття та чіткості у розумінні.
Ми хотіли показати область з точки зору історії цієї території. Тут проживали різні люди з різними культурами, кожна з яких закарбувалась у символах на знайдених артефактах, так і утворилась айдентика, – розповідають в студії.
Довідково:
- Мінімалізм та влучність стали також основоположниками для гасла області. В його основі – універсальний конструктор, який підтверджує, що Київщина є «точкою відліку» для різних туристичних напрямків.
- Гасло має унікальний меседж, пов’язаний із туристичним та історичним потенціалом Київщини, комунікує певний емоційний настрій, відповідно до загальної ідеї, рекламує унікальні туристичні продукти Київщини та показує багатогранність київського регіону.
- Також для айдентики використовували фірмовий шрифт Kyiv Region Type, розроблений спільно з дизайнером Дмитром Растворцем.
Джерело: https://obukhiv.info/news/do-kiivskoi-turistichnoi-aidentiki-potrapilo-tripillya/