Куди і як звертатись у Київській області щодо дотримання вимог законодавства у сфері освіти
- ОКСАНА ГЕРАСИМЧУК: «Зараз головне не «з’їсти» себе та один одного і тримати стрій»
- “Редан” не пройде”: в Українській громаді провели тренінг для педагогів та батьків учнів
- На Київщині всі охочі можуть освоїти будівельні професії
Управління Державної служби якості освіти у Київській області розглядає звернення громадян з питань дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти та забезпечення її якості згідно із законодавством.
У разі виявлення порушень прав та інтересів учасників освітнього процесу можна звернутися:
- на телефонну лінію за номером: (068) 2077996;
- на електронну адресу: kyivobl@sqe.gov.ua;
- за адресою: 03058, м. Київ, вул. Любомира Гузара, 1.
Управління Служби здійснює розгляд звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні має бути зазначено повні та достовірні реквізити (прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання заявника(-ів), чітко, стисло і зрозуміло викладено суть порушеного питання, зауваження чи пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.