Kyiv Open: тенісний турнір світового значення в Україні. Як це було
Захід пройшов у вересні на ґрунті Tennis Park.
“Це було нелегко, але ми зібрали команду організаторів, які щиро вболівають за розвиток тенісу в Україні та готові інвестувати. – коментує Михайло Філіма, директор турніру, капітан жіночої збірної України по тенісу. – На реалізацію було витрачено вражаючу суму, але воно того однозначно вартувало. Ми заклали міцний фундамент і вже готуємося до наступного року”.
Серед спортсменів-учасників турніру були представники 17 країн та відомі українці. Сергій Стаховський – всесвітньо відомий тенісист-професіонал, підтримав змагання та став обличчям міжнародного турніру в Україні.
Організатори зізнаються, що побоювались порожніх трибун через низький рівень розвитку тенісу в країні, але фінальний день порадував повною посадкою глядачів, враховуючи карантинні обмеження.
“Ми ризикнули – і у нас все вдалося – ділиться враженнями головний організатор турніру та, одночасно, спонсор і партнер заходу, Андрій Комар – Нам сприяла погода, ми змогли виконати всі правила міжнародної спільноти та досі отримуємо позитивні та схвальні відгуки як від учасників, так і від глядачів.”
12 великих компаній-партнерів допомогли реалізувати турнір:
- Tennis Park– сучасний тенісний клуб в центрі Києва, що підготував та надав корти, які відповідають всім міжнародним стандартам та підтвердженні ATP для проведення турніру
- ФЕДЕРАЦІЯ ТЕНІСУ УКРАЇНИ – були співорганізатором турніру та підтримували протягом всієї підготовки
- VIST – компанія, яка вже котрий рік займає лідерські позиції на ринку ручного будівельного інструменту.
- Der Waschkonig — відома німецька ТМ мийних засобів, що подбали про безпечку на локації та додатково забезпечили антисептиками по території турніру.
- Riviera Village – котеджне містечко люкс-класу біля Київського моря
- MEGASPORT — це найбільша національна мережа мультибрендових магазинів спортивного одягу, взуття та аксесуарів провідних світових виробників
- HEAD – один з провідних виробників професійного тенісного спорядження у світі. Head забезпечили спортивною формою суддів та болбоїв турніру
- ZAROS – натуральна мінеральна вода з Греції. Компанія, що надала воду для всіх спортсменів і волонтерів в зручному літражі 0,3 та 0,5.
- LeoGaming — fintech-компанія з України, яка працює на фінансовому ринку з 2021 року.
- MYCOND — британський бренд, який виробляє різні системи для облаштування мікроклімату в житлових та комерційних приміщеннях
- АМІКС – група компаній, що пропонує широкий комплекс послуг зі створення інженерної інфраструктури обєктів нерухомості.
- “Торговий дім Клімат Країни” – офіційний ексклюзивний дистриб’ютор техніки побутового, напівпромислового та промислового призначення у сфері кондиціонування, вентиляції та опалення.
Kyiv Open в цифрах:
- 92 дні шаленої підготовки до турніру
- 140 чоловік – команда, що працювала над його реалізацією
- 52 спортсмени та їх супроводжуючі взяли участь в турнірі, серед яких представники 17 країн
- 1000 кв.метрів ковроліну та 500 кв. метрів банеру використано для підготовки локації
- більше 2900 літрів води випито за тиждень турніру
- більше 600 відміток у соціальних мережах
Організатори вже заявили про старт підготовки до Kyiv Open 2022 та закликали долучатися тих, кому важлива позиція України на міжнародній спортивній арені.

“У нас є великий потенціал – підсумовує Андрій Комар, – потрібно розвивати тенісну культуру для молодих гравців, які вже прославляють Україну далеко за її межами”.
Усі деталі на офіційному сайті
Довідка
ATP Challenger Tour – серія змагань професійних тенісистів, які проводяться під егідою Асоціації тенісистів-професіоналів (АТР) протягом календарного року. В останні роки проводиться понад 150 «челленджерів» на рік у більш ніж 40 країнах світу.