Ржищів: від річкових пристаней до сучасного автопарку
Джерело: muzeum-r.fitshi.com
В ті роки пристань була не лише транспортним вузлом, а й місцем спілкування: сюди приходили на прогулянки, побачення та проводи, а великі вивіски «Ржищів» гордо вітали кожного, хто минав цей пункт. Поряд із пасажирськими «Кометами», «Ракетами» та «Метеорами» тут зупинялися і вантажні судна. Люди з пляжу часто ловили хвилю від великих теплоходів, а пасажири, серед яких були й студенти, несли з собою важкі торби з базарними покупками.
Автостанція, розташована ближче до центру міста, була менш престижною, але не менш важливою. У дні зйомок фільму «Тут нам жити» її навіть перейменували на «Снігурі», що змушувало багатьох приїжджих запитувати, куди вони потрапили. На площі перед автостанцією вишикувалися автобуси «ПаЗ» і «ЛаЗ», навколо яких збиралися місцеві жителі. В ті роки поїздка до Києва коштувала 1,25 крб через Стайки і 1,50 крб через Кагарлик. Саме маршрути через Стайки користувалися популярністю, адже вони були дешевшими.
Зміни прийшли в 1990-х роках, коли «ринкові відносини» почали перетворювати транспортну галузь. Річковий транспорт швидко занепав, а ринок пасажирських перевезень заполонили приватні перевізники, яких у народі називали «грачами». Такі водії часто працювали без фіксованих маршрутів і розкладів, викликаючи транспортний безлад і новий феномен «конкурентних перевезень». У цих умовах виникла потреба в систематизації пасажирських перевезень, що призвело до появи перших маршруток.
На початку 2000-х років ситуація змінилася завдяки Михайлу Лобуренку, який став першим офіційним ліцензованим перевізником у Ржищеві. З його ініціативи було створено автопарк, який згодом зріс до кількох десятків транспортних засобів, що обслуговують як місто, так і сусідні райони. Лобуренко взяв на себе важливе завдання – дотримуватися державних стандартів і вимог, викуповуючи паї колишнього рибгоспу та купуючи автобуси, залучаючи водіїв із власними мікроавтобусами.
Зараз у Ржищівському автопарку працює понад 30 транспортних засобів: «Мерседеси», «Еталони», «Богдани». Двома медичними працівниками забезпечено контроль за здоров’ям водіїв, а двоє дипломованих механіків стежать за справністю техніки. Кожен автобус оснащено відеокамерами і відеореєстраторами, що дозволяє підвищити безпеку пасажирів. Місцеві підприємства, як у Ржищеві, так і у Кагарлику та Обухові, користуються послугами цього автопарку, забезпечуючи робітників транспортом за стабільним розкладом.
Єдиною проблемою, яку ще належить вирішити, є облаштування нової автостанції з відповідними умовами. Однак містяни сподіваються, що це питання часу і незабаром Ржищів отримає сучасну автостанцію, яка зможе гідно представляти місто.
Михайло Лобуренко також активно займається благодійністю, підтримуючи культурні та соціальні ініціативи міста. Він виступає спонсором заходів, організовує екскурсії, забезпечує новорічні подарунки для дітей та допомогу тим, хто цього потребує. В день професійного свята бажаємо всім причетним до Дня автомобіліста здоров’я, наснаги, та безпечних доріг!
Notice: Undefined variable: readAlsoLabel in /home/socport/obukhiv.info/www/site/templates/blocks/BlockTypeRelated/rss.php on line 3
- Дослідник знайшов цікаву мапу села Пії
- Єврейський Ржищів – втрачена частина нашої спільної історії
- “Топонімічний коментар до повісті Шевченка “Прогулка с удовольствием и не без морали” (конспект)
- “Назви населених пунктів Київщини” (історичний аспект і короткий конспект)
- 270 років тому народився архітектор знаменитого парку у Кагарлику
Джерело: https://obukhiv.info/news/rzhishchiv-vid-richkovikh-pristanei-do-suchasnogo-avtoparku/